07 травня 2022


 Чи знаєте ви щось про Другу світову війну? Цікава інформація про Другу світову війну зібрана в цій статті.
Друга світова війна — найбільш руйнівний конфлікт в історії. У ній брали участь 62 країн. Це перший конфлікт в якому було використано ядерну зброю.
1. Друга світова війна почалася ( 1 вересня 1939 ) з вторгнення Німеччини до Польщі. У той же день і Словаччина оголошує війну Польщі.
2. Друга світова війна розділилася на 2 учасників фронту : Країни «осі» та їхні союзники, до нього входили: Німеччина, Італія, Японія, Угорщина, Фінляндія, Румунія, Болгарія, Таїланд, Ірак. Антигітлерівська коаліція: СРСР, США, Британська імперія, Китай, Франція, Польща, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Норвегія, Югославія, Данія, Греція, Чехословаччина, Бразилія, Мексика, Ефіопія.
3. Країна з найбільшою кількістю втратами людей була СРСР, з більш ніж 21 млн.
4. Вважається, що 1,5 мільйона дітей загинули під час Голокосту. Приблизно 1200000 з них були євреями, і десятки тисяч були циганами. Геноцид холокост грунтувався у знищенні етнічних груп: євреїв, циган та інших.
5. Багато істориків вважають, що битва під Сталінградом ( 1942-1943 ) не тільки найкривавіша битва в історії ( 800,000-1,600,000 жертв), але також була поворотним моментом Другої світової війни в Європі.
6. Найдовша битва Другої світової війни була битва за Атлантику, яка тривала з 1939 до 1945 р
7. Свастика древній релігійний символ. Він був використаний стародавніми цивілізаціями, як символ родючості й удачі. Він був знайдений в руїнах Греції, Єгипті , Китаї, Індії та в індуїстських храмах. Але в другій світовій війні був символом фашизму.
8. Енола Гей відомий тим, що скинув першу атомну бомбу на Хіросіму, але мало хто знає, ім’я Б- 29, який бомбив Нагасакі.
9. У спробі збалансувати технологічну перевагу вторгнення американських військ, Японія використовувала камікадзе. Приблизно 2 800 пілотів — камікадзе загинули. Вони пошкодили 368 американських кораблів 34 з них потопили.
10. Німці використовували перші реактивні винищувачі під час Другої світової війни, серед них Messerschmitt ТЕ- 262. Тим не менш, вони були розроблені занадто пізно, щоб змінити хід війни.
11. Найпотужнішим артилерійським знаряддям у Великій Вітчизняній війні була — самохідна мортира «Карл» ( була використана німцями). Таких мортир було всього лише 7 шт. В основному використовувалися проти укріплень супротивника.
12. Друга світова війна призвела до падіння Європи як центру світової влади, і призвела до укріплення США і Росії.
13. Більшість істориків згодні, що Друга світова війна почалася, коли Німеччина напала на Польщу 1 вересня 1939. Інші кажуть, що війна почалася, коли Японія вторглася в Маньчжурію 18 вересня 1931 і деякі вчені припускають, друга світова війна насправді була продовженням першої світової війни, з перервою між ними.
14. Джозеф Крамер ( 1906-1945 ) комендант нацистського табору Берген — Бельзен, був відомий як «Звір Бельзена». Був відповідальним за загибель тисяч чоловіків, жінок і дітей. Після звільнення табору він був страчений за злочини проти людяності.
15. Майстром (асом) всіх винищувачів всіх народів є німецький льотчик -винищувач — Еріх Хартманн c 352 повітряними перемогами. За свій молодий вигляд його прозвали як «буве» (що означає «малюк»).
16. Вільям Гітлер, племінник Адольфа Гітлера, служив у військово-морському флоті США під час Другої світової війни. Після війни він змінив своє ім’я на Стюарт — Хьюстон.
17. Хоча у першій світовій війні Японія воювала на боці (Антанти) Англії, Франції та США, вона відчула себе обдуреною в нездатності отримати велику територію, після закінчення першої світової війни. У кінцевому підсумку це спонукало Японію перейти на бік Німеччини у другій світовій війні.
18. Після поразки у Першій світовій війні, Німеччина була змушена підписати Версальський договір в 1919 році. Німеччина втратила всі свої заморські імперії, а також землі своїх сусідів, їй було заборонено підтримувати велику армію. Більшість німців були проти договору, і їх невдоволення в кінцевому результаті привели до Другої світової війни.
19. Камуфляжна уніформа, яка використовувалася американцями у другій світовій війні ( називається як « качиний мисливець») була розроблена Норвелом Гіллеспі.
20. Найбільша танкова битва в історії відбулася між німцями і росіянами на Курській дузі в Росії з липня 4-22 , були залучені понад 3600 танків.
21. Німеччина мала в цілому 3 363 генералів під час війни, а США мали трохи більше 1500.
22. 14 липня 1941, Радянський союз ввів нову зброю, Катюша, яка могла випускати 320 ракет за 25 секунд. З тих пір, Катюша залишається ефективною зброєю.
23. Після раптової атаки на Перл-Харбор, президентові Рузвельту почали шукати куленепробивний автомобіль. Але, через державне регулювання заборонено було витрачати більше $ 750, що не дозволяло купувати такий автомобіль. Знайшовся тільки один лімузин, який належав Аль Капоне , пізніше цей автомобіль був захоплений Департаментом казначейства і переданий Рузвельту після того як Аль Капоне був заарештований за ухиляння від сплати податків.
24. Японія і Росія формально ніколи не здійснювали військові дії після Другої світової війни. Їх план підписати офіційний мирний договір 2000 року не вдався, бо Японія хотіла, щоб Росія повернула 4 прибережних островів, які вона прийняла після війни.
25. Найбільш важливий медичний поступ, який врятував життя солдатів під час Другої світової війни — переливання крові.

Вірші до Дня матері



Теплий віршик для мами

Мамо, добре, що ти є, — 
Ніжне сонечко моє! 
Від твоєї теплоти 
Так і хочеться рости… 
Найгарнішу, найдобрішу, 
Я люблю тебе найбільше! 
І коли дорослим стану, 
Теж любить не перестану! 
Бо ріднішої, ніж ти, 
В цілім світі не знайти! 
Добре, мамо, що ти є, — 
Тепле сонечко моє! 
(О. Дерманський)

Мамин день

Як стрибнуло сонечко
вранці у віконечко,
стрепенулось: «Ах!»
Задивилось в Галочку,
прибрану, мов кралечку,
з квітами в руках!
Ой куди ж це Галочка,
Дівчинка, мов лялечка,
рано так спішить?
Оченята світяться,
пахне квітів китиця,
кіска мерехтить!
Глянула в віконечко,
привітала сонечко,
пальцем в шибку: брень!
— Йду вітати ненечку,
квітів несу жменечку,
нині ж Мамин день!
(Н. Мудрик-Мриц)

Весна і мама

Якось я спитала у весни:
— Ти чому приходиш, поясни?
І весна мені сказала прямо:
— Поспішаю я на свято мами!
Поспішають квіти проростати,
поспішають журавлі вертати,
поспішає сонечко теплішать,
поспішають дітки розумнішать.
В Африці далекій, пам'ятаю,
говорив мені премудрий слон,
що якби на світі мам не стало,
то й весни на світі не було!
Ще казав:
— Ви помічали, може,
кожна мама із весною схожа! —
І відкрив мені він таємницю,
що весна із мамою — сестриці.
(І. Жиленко)

Мамин день

День травневий, день весняний —
Трави й квіти весняні.
Навкруги — куди не глянеш:
Все всміхається мені.
І в таку чудову днину,
Між пташок дзвінких пісень,
В серці кожної людини
Йшов любов’ю Мамин День.
В день такий приносять діти
До мамів любов свою —
В подаруночках і квітах
Кажуть: я тебе люблю.
(С. Кузьменко)

04 травня 2022

ЛОГОРИТМІКА

 Логоритміка - комплекс вправ, які дитина виконує за допомогою музики і віршів. Це корекційна педагогіка, завдяки якій рухи супроводжуються звуком. Педагоги займаються нею з дітьми, щоб виправити мову за допомогою рухів і звукового супроводу. Ці вправи дуже корисні для дітей. Вони розвивають дихання, мову, слух, моторику, творчі здібності. 
Заняття включає в себе:ритміку, артикуляційну гімнастику, дихальну гімнастику, вокало-терапію та вправи на розвиток моторики, уваги, формування навичок ритмічної ходьби, синхронізації рухів. 
Також логоритміка допомагає: 

  • формувати навички координації між словом (співом), рухом і музикою (ритмом); 
  • розвивати активність і рухливість пальчиків, рук, дрібної моторики, великої моторики та міміки; 
  • розвитку та корекції музично-ритмічних рухів, орієнтування у просторі; 
  • формувати навички правильного дихання; 
  • позитивно впливати на розвиток статичної та динамічної координації рухів; 
  • розвивати уяву; 
  • розвивати вміння визначати характер музичного фрагмента, його жанрову основу;
  • вчитися відображати жанрові особливості музичних фрагментів у русі; виразно передавати образ; 
  • розвивати голос, артикуляцію, інтонування та дикцію; 
  • регулюванню м`язового тонусу і уваги.







Зарядка для очей

 














Рекомендована публікація