Класична літературна гра для розвитку уяви та мислення. Пропоную скласти невеличкі віршики.
Вітаємо Вас шановні гості та користувачі нашого блогу
12 травня 2022
09 травня 2022
07 травня 2022
Чи знаєте ви щось про Другу світову війну? Цікава інформація про Другу світову війну зібрана в цій статті.
Друга світова війна — найбільш руйнівний конфлікт в історії. У ній брали участь 62 країн. Це перший конфлікт в якому було використано ядерну зброю.
1. Друга світова війна почалася ( 1 вересня 1939 ) з вторгнення Німеччини до Польщі. У той же день і Словаччина оголошує війну Польщі.
2. Друга світова війна розділилася на 2 учасників фронту : Країни «осі» та їхні союзники, до нього входили: Німеччина, Італія, Японія, Угорщина, Фінляндія, Румунія, Болгарія, Таїланд, Ірак. Антигітлерівська коаліція: СРСР, США, Британська імперія, Китай, Франція, Польща, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Норвегія, Югославія, Данія, Греція, Чехословаччина, Бразилія, Мексика, Ефіопія.
3. Країна з найбільшою кількістю втратами людей була СРСР, з більш ніж 21 млн.
4. Вважається, що 1,5 мільйона дітей загинули під час Голокосту. Приблизно 1200000 з них були євреями, і десятки тисяч були циганами. Геноцид холокост грунтувався у знищенні етнічних груп: євреїв, циган та інших.
5. Багато істориків вважають, що битва під Сталінградом ( 1942-1943 ) не тільки найкривавіша битва в історії ( 800,000-1,600,000 жертв), але також була поворотним моментом Другої світової війни в Європі.
6. Найдовша битва Другої світової війни була битва за Атлантику, яка тривала з 1939 до 1945 р
7. Свастика древній релігійний символ. Він був використаний стародавніми цивілізаціями, як символ родючості й удачі. Він був знайдений в руїнах Греції, Єгипті , Китаї, Індії та в індуїстських храмах. Але в другій світовій війні був символом фашизму.
8. Енола Гей відомий тим, що скинув першу атомну бомбу на Хіросіму, але мало хто знає, ім’я Б- 29, який бомбив Нагасакі.
9. У спробі збалансувати технологічну перевагу вторгнення американських військ, Японія використовувала камікадзе. Приблизно 2 800 пілотів — камікадзе загинули. Вони пошкодили 368 американських кораблів 34 з них потопили.
10. Німці використовували перші реактивні винищувачі під час Другої світової війни, серед них Messerschmitt ТЕ- 262. Тим не менш, вони були розроблені занадто пізно, щоб змінити хід війни.
11. Найпотужнішим артилерійським знаряддям у Великій Вітчизняній війні була — самохідна мортира «Карл» ( була використана німцями). Таких мортир було всього лише 7 шт. В основному використовувалися проти укріплень супротивника.
12. Друга світова війна призвела до падіння Європи як центру світової влади, і призвела до укріплення США і Росії.
13. Більшість істориків згодні, що Друга світова війна почалася, коли Німеччина напала на Польщу 1 вересня 1939. Інші кажуть, що війна почалася, коли Японія вторглася в Маньчжурію 18 вересня 1931 і деякі вчені припускають, друга світова війна насправді була продовженням першої світової війни, з перервою між ними.
14. Джозеф Крамер ( 1906-1945 ) комендант нацистського табору Берген — Бельзен, був відомий як «Звір Бельзена». Був відповідальним за загибель тисяч чоловіків, жінок і дітей. Після звільнення табору він був страчений за злочини проти людяності.
15. Майстром (асом) всіх винищувачів всіх народів є німецький льотчик -винищувач — Еріх Хартманн c 352 повітряними перемогами. За свій молодий вигляд його прозвали як «буве» (що означає «малюк»).
16. Вільям Гітлер, племінник Адольфа Гітлера, служив у військово-морському флоті США під час Другої світової війни. Після війни він змінив своє ім’я на Стюарт — Хьюстон.
17. Хоча у першій світовій війні Японія воювала на боці (Антанти) Англії, Франції та США, вона відчула себе обдуреною в нездатності отримати велику територію, після закінчення першої світової війни. У кінцевому підсумку це спонукало Японію перейти на бік Німеччини у другій світовій війні.
18. Після поразки у Першій світовій війні, Німеччина була змушена підписати Версальський договір в 1919 році. Німеччина втратила всі свої заморські імперії, а також землі своїх сусідів, їй було заборонено підтримувати велику армію. Більшість німців були проти договору, і їх невдоволення в кінцевому результаті привели до Другої світової війни.
19. Камуфляжна уніформа, яка використовувалася американцями у другій світовій війні ( називається як « качиний мисливець») була розроблена Норвелом Гіллеспі.
20. Найбільша танкова битва в історії відбулася між німцями і росіянами на Курській дузі в Росії з липня 4-22 , були залучені понад 3600 танків.
21. Німеччина мала в цілому 3 363 генералів під час війни, а США мали трохи більше 1500.
22. 14 липня 1941, Радянський союз ввів нову зброю, Катюша, яка могла випускати 320 ракет за 25 секунд. З тих пір, Катюша залишається ефективною зброєю.
23. Після раптової атаки на Перл-Харбор, президентові Рузвельту почали шукати куленепробивний автомобіль. Але, через державне регулювання заборонено було витрачати більше $ 750, що не дозволяло купувати такий автомобіль. Знайшовся тільки один лімузин, який належав Аль Капоне , пізніше цей автомобіль був захоплений Департаментом казначейства і переданий Рузвельту після того як Аль Капоне був заарештований за ухиляння від сплати податків.
24. Японія і Росія формально ніколи не здійснювали військові дії після Другої світової війни. Їх план підписати офіційний мирний договір 2000 року не вдався, бо Японія хотіла, щоб Росія повернула 4 прибережних островів, які вона прийняла після війни.
25. Найбільш важливий медичний поступ, який врятував життя солдатів під час Другої світової війни — переливання крові.
Вірші до Дня матері
Теплий віршик для мамиМамо, добре, що ти є, —Ніжне сонечко моє!Від твоєї теплотиТак і хочеться рости…Найгарнішу, найдобрішу,Я люблю тебе найбільше!І коли дорослим стану,Теж любить не перестану!Бо ріднішої, ніж ти,В цілім світі не знайти!Добре, мамо, що ти є, —Тепле сонечко моє!(О. Дерманський)Мамин деньЯк стрибнуло сонечковранці у віконечко,стрепенулось: «Ах!»Задивилось в Галочку,прибрану, мов кралечку,з квітами в руках!Ой куди ж це Галочка,Дівчинка, мов лялечка,рано так спішить?Оченята світяться,пахне квітів китиця,кіска мерехтить!Глянула в віконечко,привітала сонечко,пальцем в шибку: брень!— Йду вітати ненечку,квітів несу жменечку,нині ж Мамин день!(Н. Мудрик-Мриц)Весна і мамаЯкось я спитала у весни:— Ти чому приходиш, поясни?І весна мені сказала прямо:— Поспішаю я на свято мами!Поспішають квіти проростати,поспішають журавлі вертати,поспішає сонечко теплішать,поспішають дітки розумнішать.В Африці далекій, пам'ятаю,говорив мені премудрий слон,що якби на світі мам не стало,то й весни на світі не було!Ще казав:— Ви помічали, може,кожна мама із весною схожа! —І відкрив мені він таємницю,що весна із мамою — сестриці.(І. Жиленко)Мамин деньДень травневий, день весняний —Трави й квіти весняні.Навкруги — куди не глянеш:Все всміхається мені.І в таку чудову днину,Між пташок дзвінких пісень,В серці кожної людиниЙшов любов’ю Мамин День.В день такий приносять дітиДо мамів любов свою —В подаруночках і квітахКажуть: я тебе люблю.(С. Кузьменко)
04 травня 2022
ЛОГОРИТМІКА
Логоритміка - комплекс вправ, які дитина виконує за допомогою музики і віршів. Це корекційна педагогіка, завдяки якій рухи супроводжуються звуком. Педагоги займаються нею з дітьми, щоб виправити мову за допомогою рухів і звукового супроводу. Ці вправи дуже корисні для дітей. Вони розвивають дихання, мову, слух, моторику, творчі здібності.
Заняття включає в себе:ритміку, артикуляційну гімнастику, дихальну гімнастику, вокало-терапію та вправи на розвиток моторики, уваги, формування навичок ритмічної ходьби, синхронізації рухів.
Також логоритміка допомагає:
- формувати навички координації між словом (співом), рухом і музикою (ритмом);
- розвивати активність і рухливість пальчиків, рук, дрібної моторики, великої моторики та міміки;
- розвитку та корекції музично-ритмічних рухів, орієнтування у просторі;
- формувати навички правильного дихання;
- позитивно впливати на розвиток статичної та динамічної координації рухів;
- розвивати уяву;
- розвивати вміння визначати характер музичного фрагмента, його жанрову основу;
- вчитися відображати жанрові особливості музичних фрагментів у русі; виразно передавати образ;
- розвивати голос, артикуляцію, інтонування та дикцію;
- регулюванню м`язового тонусу і уваги.
Рекомендована публікація

-
03 січня 2023 року відбулося засідання Методичного коворкінгу асистентів учителів. Розглянули такі питання: 1. Аналіз результатів роботи ...
-
29 березня 2023 року відбулося засідання Методичного коворкінгу асистентів учителів на тему: « Мотивація як чинник успішного форму...
-
З 02.12.24 по 06.12.2024 в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» був проведений інформаційно роз’яснювальний тижневик щодо інклюзивної ...