Вітаємо Вас шановні гості та користувачі нашого блогу
13 травня 2022
Казка – це невичерпне джерело народної мудрості та один з найпопулярніших жанрів словесності. Перебуваючи сьогодні, головним чином, у сфері дитячого фольклору, вона зберігає архаїчні елементи, водночас плекає ідеали краси, доброти, милосердя, засуджує жадібність, корисливість і нечесність.
1. Про кого буде наша історія? Жив –був….
12 травня 2022
Буриме
Класична літературна гра для розвитку уяви та мислення. Пропоную скласти невеличкі віршики.
_____________сонечко
_____________віконечко
_____________квіти
_____________діти
_____________граються
_____________посміхаються
_____________річка
_____________нічка
_____________зірочки
_____________діточки
_____________сонце
_____________віконце
_____________комашка
_____________ромашка
_____________золотисте
_____________чисте
_____________здається
_____________сміється
09 травня 2022
07 травня 2022
Чи знаєте ви щось про Другу світову війну? Цікава інформація про Другу світову війну зібрана в цій статті.
Друга світова війна — найбільш руйнівний конфлікт в історії. У ній брали участь 62 країн. Це перший конфлікт в якому було використано ядерну зброю.
1. Друга світова війна почалася ( 1 вересня 1939 ) з вторгнення Німеччини до Польщі. У той же день і Словаччина оголошує війну Польщі.
2. Друга світова війна розділилася на 2 учасників фронту : Країни «осі» та їхні союзники, до нього входили: Німеччина, Італія, Японія, Угорщина, Фінляндія, Румунія, Болгарія, Таїланд, Ірак. Антигітлерівська коаліція: СРСР, США, Британська імперія, Китай, Франція, Польща, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Норвегія, Югославія, Данія, Греція, Чехословаччина, Бразилія, Мексика, Ефіопія.
3. Країна з найбільшою кількістю втратами людей була СРСР, з більш ніж 21 млн.
4. Вважається, що 1,5 мільйона дітей загинули під час Голокосту. Приблизно 1200000 з них були євреями, і десятки тисяч були циганами. Геноцид холокост грунтувався у знищенні етнічних груп: євреїв, циган та інших.
5. Багато істориків вважають, що битва під Сталінградом ( 1942-1943 ) не тільки найкривавіша битва в історії ( 800,000-1,600,000 жертв), але також була поворотним моментом Другої світової війни в Європі.
6. Найдовша битва Другої світової війни була битва за Атлантику, яка тривала з 1939 до 1945 р
7. Свастика древній релігійний символ. Він був використаний стародавніми цивілізаціями, як символ родючості й удачі. Він був знайдений в руїнах Греції, Єгипті , Китаї, Індії та в індуїстських храмах. Але в другій світовій війні був символом фашизму.
8. Енола Гей відомий тим, що скинув першу атомну бомбу на Хіросіму, але мало хто знає, ім’я Б- 29, який бомбив Нагасакі.
9. У спробі збалансувати технологічну перевагу вторгнення американських військ, Японія використовувала камікадзе. Приблизно 2 800 пілотів — камікадзе загинули. Вони пошкодили 368 американських кораблів 34 з них потопили.
10. Німці використовували перші реактивні винищувачі під час Другої світової війни, серед них Messerschmitt ТЕ- 262. Тим не менш, вони були розроблені занадто пізно, щоб змінити хід війни.
11. Найпотужнішим артилерійським знаряддям у Великій Вітчизняній війні була — самохідна мортира «Карл» ( була використана німцями). Таких мортир було всього лише 7 шт. В основному використовувалися проти укріплень супротивника.
12. Друга світова війна призвела до падіння Європи як центру світової влади, і призвела до укріплення США і Росії.
13. Більшість істориків згодні, що Друга світова війна почалася, коли Німеччина напала на Польщу 1 вересня 1939. Інші кажуть, що війна почалася, коли Японія вторглася в Маньчжурію 18 вересня 1931 і деякі вчені припускають, друга світова війна насправді була продовженням першої світової війни, з перервою між ними.
14. Джозеф Крамер ( 1906-1945 ) комендант нацистського табору Берген — Бельзен, був відомий як «Звір Бельзена». Був відповідальним за загибель тисяч чоловіків, жінок і дітей. Після звільнення табору він був страчений за злочини проти людяності.
15. Майстром (асом) всіх винищувачів всіх народів є німецький льотчик -винищувач — Еріх Хартманн c 352 повітряними перемогами. За свій молодий вигляд його прозвали як «буве» (що означає «малюк»).
16. Вільям Гітлер, племінник Адольфа Гітлера, служив у військово-морському флоті США під час Другої світової війни. Після війни він змінив своє ім’я на Стюарт — Хьюстон.
17. Хоча у першій світовій війні Японія воювала на боці (Антанти) Англії, Франції та США, вона відчула себе обдуреною в нездатності отримати велику територію, після закінчення першої світової війни. У кінцевому підсумку це спонукало Японію перейти на бік Німеччини у другій світовій війні.
18. Після поразки у Першій світовій війні, Німеччина була змушена підписати Версальський договір в 1919 році. Німеччина втратила всі свої заморські імперії, а також землі своїх сусідів, їй було заборонено підтримувати велику армію. Більшість німців були проти договору, і їх невдоволення в кінцевому результаті привели до Другої світової війни.
19. Камуфляжна уніформа, яка використовувалася американцями у другій світовій війні ( називається як « качиний мисливець») була розроблена Норвелом Гіллеспі.
20. Найбільша танкова битва в історії відбулася між німцями і росіянами на Курській дузі в Росії з липня 4-22 , були залучені понад 3600 танків.
21. Німеччина мала в цілому 3 363 генералів під час війни, а США мали трохи більше 1500.
22. 14 липня 1941, Радянський союз ввів нову зброю, Катюша, яка могла випускати 320 ракет за 25 секунд. З тих пір, Катюша залишається ефективною зброєю.
23. Після раптової атаки на Перл-Харбор, президентові Рузвельту почали шукати куленепробивний автомобіль. Але, через державне регулювання заборонено було витрачати більше $ 750, що не дозволяло купувати такий автомобіль. Знайшовся тільки один лімузин, який належав Аль Капоне , пізніше цей автомобіль був захоплений Департаментом казначейства і переданий Рузвельту після того як Аль Капоне був заарештований за ухиляння від сплати податків.
24. Японія і Росія формально ніколи не здійснювали військові дії після Другої світової війни. Їх план підписати офіційний мирний договір 2000 року не вдався, бо Японія хотіла, щоб Росія повернула 4 прибережних островів, які вона прийняла після війни.
25. Найбільш важливий медичний поступ, який врятував життя солдатів під час Другої світової війни — переливання крові.
Вірші до Дня матері
Теплий віршик для мамиМамо, добре, що ти є, —Ніжне сонечко моє!Від твоєї теплотиТак і хочеться рости…Найгарнішу, найдобрішу,Я люблю тебе найбільше!І коли дорослим стану,Теж любить не перестану!Бо ріднішої, ніж ти,В цілім світі не знайти!Добре, мамо, що ти є, —Тепле сонечко моє!(О. Дерманський)Мамин деньЯк стрибнуло сонечковранці у віконечко,стрепенулось: «Ах!»Задивилось в Галочку,прибрану, мов кралечку,з квітами в руках!Ой куди ж це Галочка,Дівчинка, мов лялечка,рано так спішить?Оченята світяться,пахне квітів китиця,кіска мерехтить!Глянула в віконечко,привітала сонечко,пальцем в шибку: брень!— Йду вітати ненечку,квітів несу жменечку,нині ж Мамин день!(Н. Мудрик-Мриц)Весна і мамаЯкось я спитала у весни:— Ти чому приходиш, поясни?І весна мені сказала прямо:— Поспішаю я на свято мами!Поспішають квіти проростати,поспішають журавлі вертати,поспішає сонечко теплішать,поспішають дітки розумнішать.В Африці далекій, пам'ятаю,говорив мені премудрий слон,що якби на світі мам не стало,то й весни на світі не було!Ще казав:— Ви помічали, може,кожна мама із весною схожа! —І відкрив мені він таємницю,що весна із мамою — сестриці.(І. Жиленко)Мамин деньДень травневий, день весняний —Трави й квіти весняні.Навкруги — куди не глянеш:Все всміхається мені.І в таку чудову днину,Між пташок дзвінких пісень,В серці кожної людиниЙшов любов’ю Мамин День.В день такий приносять дітиДо мамів любов свою —В подаруночках і квітахКажуть: я тебе люблю.(С. Кузьменко)
04 травня 2022
ЛОГОРИТМІКА
Логоритміка - комплекс вправ, які дитина виконує за допомогою музики і віршів. Це корекційна педагогіка, завдяки якій рухи супроводжуються звуком. Педагоги займаються нею з дітьми, щоб виправити мову за допомогою рухів і звукового супроводу. Ці вправи дуже корисні для дітей. Вони розвивають дихання, мову, слух, моторику, творчі здібності.
Заняття включає в себе:ритміку, артикуляційну гімнастику, дихальну гімнастику, вокало-терапію та вправи на розвиток моторики, уваги, формування навичок ритмічної ходьби, синхронізації рухів.
Також логоритміка допомагає:
- формувати навички координації між словом (співом), рухом і музикою (ритмом);
- розвивати активність і рухливість пальчиків, рук, дрібної моторики, великої моторики та міміки;
- розвитку та корекції музично-ритмічних рухів, орієнтування у просторі;
- формувати навички правильного дихання;
- позитивно впливати на розвиток статичної та динамічної координації рухів;
- розвивати уяву;
- розвивати вміння визначати характер музичного фрагмента, його жанрову основу;
- вчитися відображати жанрові особливості музичних фрагментів у русі; виразно передавати образ;
- розвивати голос, артикуляцію, інтонування та дикцію;
- регулюванню м`язового тонусу і уваги.
Рекомендована публікація

-
В рамках «Інженерного – 2024» 8 лютого в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» проведений інженерний день для дітей з ООП «Рівні можл...
-
На підставі президентських указів День пам’яті жертв голодоморів відзначається щорічно в четверту суботу листопада. Таким чином, цього ...
-
САМООЦІНКА - ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Від того, як дитина до себе ставиться, залежить успішність її майбутнього навчання і те, якими буд...