Нормативні документи щодо інклюзивної освіти 2024-2025
навчальний рік
Нормативні документи щодо інклюзивної освіти 2023-2024
навчальний рік
Основне нормативно-правове забезпечення здобуття освіти осіб з ООП на 2022/2023 навчальний рік.

ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ


ЗАКОН УКРАЇНИ “Про освіту”

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту”

ЗАКОН УКРАЇНИ про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

ПОСТАНОВА про встановлення тривалості здобуття повної загальної освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти

ПОРЯДОК зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ТА ФІНАНСУВАННЯ

ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання

УМОВИ допуску асистента учня (дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього

ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти

Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ


ПОЛОЖЕННЯ про інклюзивно-ресурсний центр

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій ( типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану
МОН затвердило нові типові освітні програми для 1–2 і 3–4 класів спеціальних шкіл для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку.
Відповідний наказ опубліковано на сайті міністерства.
Зокрема, затверджено програми з такими назвами:
- Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.);
- Типова освітня програма для 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.).
Водночас чинність утратили такі накази МОН:
- від 26 липня 2018 року №816 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями”;
- від 2 липня 2019 року №917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
- від 1 квітня 2020 року №467 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
- від 29 січня 2021 року №121 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”.
Прочитати нові програми можна за цим посиланням
НОРМАТИВНА БАЗА
Немає коментарів:
Дописати коментар