01 травня 2023

 

27 квітня 2023 року  асистенти вчителів закладу провели Інженерний день  у рамках STEM тижня, який тривав з 22 по 29 квітня. Під гаслом «Ми STEM –мимо» у заході взяли участь діти з особливими освітніми потребами. Ресурсна кімната перетворилась на дослідницьку лабораторію, в якій творчі педагоги змогли пробудити  цікавість та стимулювати креативність учнів. Насамперед діти досліджували природне явище вітер, створивши власними руками вітрячки. Далі тренували дихання за допомогою тренажера, який також виготовили самостійно. Наступним кроком було майстрування цікавої іграшки, за допомогою якої учні мали можливість дослідити закони фізики. А під час проєктування дитячого майданчика, діти з особливими освітніми можливостями змогли відчути  себе справжніми ландшафтними дизайнерами. Набуті знання та навички допоможуть юним дослідникам  краще пристосуватися до життя у сучасних умовах, критично мислити та аналізувати ситуації.

День видався неймовірно цікавий, пізнавальний, інтерактивний та сповнений нових знань і вражень.







































30 квітня 2023

    29 березня 2023 року відбулося засідання Методичного коворкінгу асистентів учителів на тему: «Мотивація як чинник успішного формування навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами».

Розглянули такі питання:

1

Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

2

Формування самоосвітньої компетентності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

3

Розвиток інклюзивної компетентності асистента вчителя: швейцарський досвід.

4

Мотивація як чинник успішного формування навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

5

Про результати атестації.


    Асистенти вчителів обговорили методи реалізації активізацї пізнавальної діяльності здобувачів освіти  з використанням новітніх іноноваційних технологій; зміни в інтелектуальній, емоційно-вольовій сферах дітей з особливими освітніми потребами. Визначили подальші напрямки та пріоритети роботи з учнями, які перебувають на інклюзивній формі навчання. Засідання пройшло у теплій та дружній атмосфері.









Рекомендована публікація