15 грудня 2020

ТЕСТ НА ВИЯВЛЕННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ШКОЛЯРІВ


Правила проведення тесту:
1.           Уважно прочитайте кожне запитання.
2.           Обведіть кружечком слово «Так», якщо ви погоджуєтеся з тим, що написано, якщо це правильно щодо вас.
3.           Обведіть кружечком слово «Ні», якщо з написаним не погоджуєтесь.
Так
Ні
1
Я люблю писати свої пісні.
Так
Ні
2
Я люблю гуляти сам.
Так
Ні
3
Мої тато і мама полюбляють гратися зі мною.
Так
Ні
4
Я ставлю чимало запитань.
Так
Ні
5
Скласти оповідання чи казку—безглузда справа.
Так
Ні
6
Мені подобається мати одного чи двох друзів.
Так
Ні
7
Я не заперечую, коли змінюються правила гри.
Так
Ні
8
Я маю кілька хороших ідей.
Так
Ні
9
Я люблю малювати.
Так
Ні
10
Я люблю речі, які складно виготовити.
Так
Ні
11
Сонечко на малюнку завжди має бути жовтого кольору.
Так
Ні
12
Мені більше подобається розмальовувати малюнки в книжці, ніж малювати їх самому.
Так
Ні
13
Легкі загадки — найцікавіші.
Так
Ні
14
Іноді тато з мамою займаються чимось разом зі мною.
Так
Ні
15
Я цікавлюсь новинками про тварин.
Так
Ні
16
Мій тато любить працювати по господарству, а я йому допомагаю.
Так
Ні
17
Я не люблю, коли інші діти ставлять надто багато запитань.
Так
Ні
18
Нелегко знайти собі заняття, коли залишаюся сам.
Так
Ні
19
Мій тато вважає, що я загалом поводжуся правильно.
Так
Ні
20
Я люблю розповіді про далеке минуле.
Так
Ні
21
Я із задоволенням граю у старі ігри.
Так
Ні
22
Коли я хочу щось зробити, але мені складно, я відмовляюсь від цієї ідеї та займаюсь чимось іншим.
Так
Ні
23
Я люблю гуляти з друзями, а самні
Підбиття підсумків:
За кожну позитивну відповідь (обведене слово «Так») зараховується один бал, за обведене слово «Ні» — 0 балів.
Увага! В пунктах 5, 6, 11, 13, 14, 18, 19, 22, 23 оцінювання відбувається таким чином: замість 1 бала зараховують 0, а замість 0 балів — 1 бал. Це робиться тому, що у вказаних пунктах стверджується ознака, протилежна оціненій. Іншими словами, в цих пунктах за відповідь «Так» зараховується 0 балів, а за відповідь «Ні» — 1 бал.
Схильність дитини до творчості виявляється через: розмаїття інтересів, пластичність розуму, зацікавленість, наполегливість. Нарешті, суттєве значення мають умови в сім’ї дитини. Проаналізуємо деякі з них.
1. Розмаїття інтересів
Підрахуємо загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 1, 5, 9, 16, 21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження розмаїття інтересів дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражені);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражені);
ІІІ ступінь— 4-5 балів (добре виражені).
2. Незалежність
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 2, 8, 11, 19, 23. Кількість набраних балів відповідає вираженню незалежності дитини:
І ступінь  0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 4-5 балів (добре виражена).
3. Гнучкістьпристосування
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 6, 7, 22. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження зацікавленості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 3 бали (добре виражена).
4.Наполегливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 10, 14, 23. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження наполегливості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь — 1 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 1 бали (добре виражена).
5. Допитливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 4, 12, 18. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження допитливості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь — 2 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 3 бали (добре виражена).
6. Відомості про сімейне оточення
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 3, 15,17, 20. Кількість набраних балів відповідає ступеню сприятливого впливу сімейного оточення для розвитку творчих здібностей дитини:
І ступінь – 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражена);

ІІІ ступінь — 4 бали (добре виражена).

Немає коментарів:

Рекомендована публікація