Правила проведення тесту:
1. Уважно прочитайте кожне запитання.
2. Обведіть кружечком слово «Так», якщо ви погоджуєтеся з тим, що написано, якщо це правильно щодо вас.
3. Обведіть кружечком слово «Ні», якщо з написаним не погоджуєтесь.
1. Уважно прочитайте кожне запитання.
2. Обведіть кружечком слово «Так», якщо ви погоджуєтеся з тим, що написано, якщо це правильно щодо вас.
3. Обведіть кружечком слово «Ні», якщо з написаним не погоджуєтесь.
Так | Ні | 1 | Я люблю писати свої пісні. |
Так | Ні | 2 | Я люблю гуляти сам. |
Так | Ні | 3 | Мої тато і мама полюбляють гратися зі мною. |
Так | Ні | 4 | Я ставлю чимало запитань. |
Так | Ні | 5 | Скласти оповідання чи казку—безглузда справа. |
Так | Ні | 6 | Мені подобається мати одного чи двох друзів. |
Так | Ні | 7 | Я не заперечую, коли змінюються правила гри. |
Так | Ні | 8 | Я маю кілька хороших ідей. |
Так | Ні | 9 | Я люблю малювати. |
Так | Ні | 10 | Я люблю речі, які складно виготовити. |
Так | Ні | 11 | Сонечко на малюнку завжди має бути жовтого кольору. |
Так | Ні | 12 | Мені більше подобається розмальовувати малюнки в книжці, ніж малювати їх самому. |
Так | Ні | 13 | Легкі загадки — найцікавіші. |
Так | Ні | 14 | Іноді тато з мамою займаються чимось разом зі мною. |
Так | Ні | 15 | Я цікавлюсь новинками про тварин. |
Так | Ні | 16 | Мій тато любить працювати по господарству, а я йому допомагаю. |
Так | Ні | 17 | Я не люблю, коли інші діти ставлять надто багато запитань. |
Так | Ні | 18 | Нелегко знайти собі заняття, коли залишаюся сам. |
Так | Ні | 19 | Мій тато вважає, що я загалом поводжуся правильно. |
Так | Ні | 20 | Я люблю розповіді про далеке минуле. |
Так | Ні | 21 | Я із задоволенням граю у старі ігри. |
Так | Ні | 22 | Коли я хочу щось зробити, але мені складно, я відмовляюсь від цієї ідеї та займаюсь чимось іншим. |
Так | Ні | 23 | Я люблю гуляти з друзями, а сам—ні |
Підбиття підсумків:
За кожну позитивну відповідь (обведене слово «Так») зараховується один бал, за обведене слово «Ні» — 0 балів.
Увага! В пунктах 5, 6, 11, 13, 14, 18, 19, 22, 23 оцінювання відбувається таким чином: замість 1 бала зараховують 0, а замість 0 балів — 1 бал. Це робиться тому, що у вказаних пунктах стверджується ознака, протилежна оціненій. Іншими словами, в цих пунктах за відповідь «Так» зараховується 0 балів, а за відповідь «Ні» — 1 бал.
Схильність дитини до творчості виявляється через: розмаїття інтересів, пластичність розуму, зацікавленість, наполегливість. Нарешті, суттєве значення мають умови в сім’ї дитини. Проаналізуємо деякі з них.
1. Розмаїття інтересів
Підрахуємо загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 1, 5, 9, 16, 21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження розмаїття інтересів дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражені);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражені);
ІІІ ступінь— 4-5 балів (добре виражені).
2. Незалежність
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 2, 8, 11, 19, 23. Кількість набраних балів відповідає вираженню незалежності дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 4-5 балів (добре виражена).
3. Гнучкість, пристосування
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 6, 7, 22. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження зацікавленості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 3 бали (добре виражена).
4.Наполегливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 10, 14, 23. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження наполегливості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь — 1 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 1 бали (добре виражена).
5. Допитливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 4, 12, 18. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження допитливості дитини:
І ступінь — 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь — 2 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 3 бали (добре виражена).
6. Відомості про сімейне оточення
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 3, 15,17, 20. Кількість набраних балів відповідає ступеню сприятливого впливу сімейного оточення для розвитку творчих здібностей дитини:
І ступінь – 0-1 бал (погано виражена);
ІІ ступінь —2-3 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 4 бали (добре виражена).
Немає коментарів:
Дописати коментар